۵۵۰,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کتاب مرجع آموزش Windows Server 2016 با پوشش سرفصلهای دوره MCSE WinServer 2016 اثر اسماعیل یزدانی انتشارات پندار پارس

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب مرجع آموزش Windows Server 2016 با پوشش سرفصلهای دوره MCSE WinServer 2016 اثر اسماعیل یزدانی انتشارات پندار پارس
مشخصات
تعداد جلد 1
تعداد صفحه 900
چاپ شده در ایران
رده‌بندی کتاب علوم کامپیوتر (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی)
زبان نوشتار فارسی
سایر توضیحات مقدمه\tب‌\r\nلیست\t‌ج\r\nفصل اول: تعاريف مورد استفاده در شيرپوينت 2016\t1\r\nتاريخچه\t1\r\nکاربردهاي شيرپوينت\t2\r\nساختار محتواي شيرپوينت\t3\r\nتنظيمات و سفارشي سازي شيرپوينت\t4\r\nنوار يا Ribbon چيست؟\t6\r\nسايت و اجزاي شيرپوينت\t6\r\nبلاگ شخصي يا Personal Blog چيست؟\t12\r\nلیست يا List چيست؟\t13\r\nلیست خارجي يا External List چيست؟\t14\r\nکتابخانه اسناد يا Document Library چيست؟\t14\r\nکتابخانه صفحه‌هاي Wiki يا Wiki Page Library چيست؟\t15\r\nکتابخانه کاربرگ يا Form library چيست؟\t16\r\nکتابخانه اموال يا Asset Library چيست؟\t16\r\nکتابخانه تصاوير يا Picture Library چيست؟\t16\r\nنما يا View چيست؟\t17\r\nوب پارت يا Web Part چيست؟\t19\r\nهشدار يا Alerts چيست؟\t20\r\nستون سايت يا Site Column چيست؟\t20\r\nنوع محتوا يا Content Type چيست؟\t20\r\nعلامت گذاري يا Tagging چيست؟\t21\r\nمديريت فراداده يا Metadata چيست؟\t22\r\nنگارش يا Version چيست؟\t22\r\nمعني Check-in/Check-out چيست؟\t23\r\nگردش کاري يا Workflow چيست؟\t23\r\nشيرپوينت ديزاينر يا SharePoint Designer\t23\r\nفصل دوم: نصب شيرپوينت و پروجکت سرور 2016\t26\r\nسخت‌افزارها و نرم افزارهاي مورد نياز\t26\r\nنصب و پيکربندي ويندور سرور 2012\t28\r\nنصب ويندور سرور 2012\t28\r\nپيکربندي ويندوز سرور 2012\t31\r\nکاربران مورد نياز براي نصب شيرپوينت\t33\r\nنصب SQL Server 2016\t35\r\nنصب شيرپوينت 2016\t43\r\nپيکربندي نصب شيرپوينت 2016\t47\r\nنصب پروجکت سرور 2016\t52\r\nفعال نمودن پروجکت سرور 2016\t53\r\nايجاد PWA Service Application\t53\r\nايجاد و فعال نمودن سايت PWA\t54\r\nويژگي‌هاي شيرپوينت 2016\t55\r\nنصب Workflow Manager\t55\r\nنصب Workflow Manager\t56\r\nپيکربندي Workflow Manager\t58\r\nنصب Workflow Manager Client\t62\r\nاضافه نمودن Workflow Manager Certificate به شيرپوينت\t62\r\nبررسي صحت نصب Workflow Manager\t66\r\nفصل سوم: پيکربندي شيرپوينت\t69\r\nبروز رساني شيرپوينت 2016\t69\r\nتنظيم رايانامه يا Email در شيرپوينت 2016\t71\r\nتنظيم User Profile Service Application با استفاده از Active Directory Import\t72\r\nانتخاب روش Sync\t74\r\nتعريف کاربر، ايجاد و تنظيم اتصال به AD DS\t74\r\nايجاد و تنظيم جستجو\t81\r\nتنظيم Search در Central Administration\t82\r\nتعويض Search Site با سايت جستجوي ايجاد شده در مراحل قبل\t85\r\nجستجو در سايت\t86\r\nتنظيم My Site و OneDrive For Business در شيرپوينت\t89\r\nدسترسي به OneDrive For Business شيرپوينت در ويندوز\t93\r\nتنظيم دسترسي Anonymous\t95\r\nتنظيم Alternate access mappings\t96\r\nتنظيم Unattended Service Account\t97\r\nآشنايي با SharePoint designer\t100\r\nباز گرداندن منوي درختي يا breadcrumbs به شيرپوينت 2016\t100\r\nبازگرداندن گزينه Sign in as Different User به منوي کاربران\t102\r\nمعرفي Microsoft Office Online Server\t104\r\nپيش نيازها و آماده سازي نصب\t105\r\nنصب Microsoft Office Online Server\t106\r\nتغيير قالب حقوق دسترسي در Project Server 2016\t109\r\nفصل چهارم: مقدمات، اسناد، لیست‌ها و کاربرگ‌ها\t113\r\nورود به شيرپوينت\t113\r\nخروج از سايت شيرپوينت\t114\r\nکاربرد منو يا نوار\t115\r\nتغيير تنظيمات منطقه‌اي\t117\r\nناوبري در سايت‌هاي شيرپوينت\t122\r\nکتابخانه‌هاي اسناد، لیست‌ها و کاربرگ‌ها و ... (محتواها)\t123\r\nايجاد کتابخانه‌هاي اسناد، لیست‌ها و ...\t124\r\nايجاد کتابخانه اسناد\t126\r\nايجاد لیست جديد\t127\r\nايجاد پوشه جديد در کتابخانه اسناد\t128\r\nفعال و غير فعال نمودن ايجاد پوشه\t129\r\nاضافه نمودن نوع محتوا به کتابخانه اسناد يا لیست\t129\r\nحذف نوع محتوا از لیست يا کتابخانه اسناد\t130\r\nمجموعه اسناد يا Document Sets\t131\r\nتغيير شرح و عنوان لیست يا کتابخانه\t132\r\nتغيير تنظيم‌هاي نگارش‌گري لیست يا کتابخانه\t133\r\nبازکردن اسناد کتابخانه و اقلام لیست\t135\r\nمشاهده و ويرايش خواص اسناد و آیتم لیست\t136\r\nارسال پيوند فايل کتابخانه يا آیتم لیست توسط رايانامه\t138\r\nذخيره سازي سند از سايت روي رايانه\t138\r\nبارگذاري فايل\t138\r\nCheck Out و Check In فايل يا آیتم لیست\t141\r\nايجاد سند جديد\t142\r\nايجاد آیتم لیست\t142\r\nکار با کتابخانه کاربرگ (Form Library)\t143\r\nحذف آیتم يا سند\t146\r\nنگارش‌هاي قبلي اسناد\t147\r\nبازيابي فايل و آیتم حذف شده\t148\r\nحذف کتابخانه يا لیست\t149\r\nذخيره لیست يا کتابخانه به عنوان الگو\t149\r\nتنظيم RSS لیست يا کتابخانه\t149\r\nارسال لیست يا کتابخانه اسناد به اکسل\t152\r\nايجاد لیست‌هاي سفارشي با استفاده از اکسل\t153\r\nکاربرد آفلاين کتابخانه ا سناد\t155\r\nمديريت لیست‌ها با اکسس\t155\r\nفصل پنجم: مديريت ستون‌ها، اقلام و اسناد\t159\r\nاضافه نمودن ستون به لیست يا کتابخانه\t159\r\nايجاد و اضافه نمودن ستون سايت به لیست يا کتابخانه\t161\r\nانتخاب مقدار پيش فرض براي ستون\t163\r\nمقدار منحصر بفرد براي ستون\t163\r\nتنظيم اعتبارسنجي روي ستون\t163\r\nتنظيم نوع ستون\t164\r\nپيکربندي Metadata Service Application و ايجاد ستون نوع فراداده يا Managed Metadata\t166\r\nاعمال اعتبارسنجي در لیست يا کتابخانه\t170\r\nتغيير يا حذف ستون در لیست يا کتابخانه\t171\r\nتغيير ترتيب ستون‌ها در لیست يا کتابخانه\t172\r\nايجاد لیست نظرسنجي يا Survey List\t172\r\nمنطق شاخه بندي يا Branching Logic در نظرسنجي\t173\r\nتغيير الگوي سند براي کليد New Document\t176\r\nانتشار سند يا آیتم لیست\t178\r\nمشاهده فايل‌ها و اقلام لیستي که توسط شما Check Out شده‌اند\t179\r\nتاييد (Approve) يا رد (Reject) سند يا آیتم لیست\t180\r\nديدن فايل‌ها يا اقالم لیستي که در انتظار تاييد شما هستند\t182\r\nعلامت گذاري (Tagging) سند، آیتم لیست يا صفحه\t182\r\nعلامت گذاري (Tagging) سايت‌هاي خارجي\t185\r\nديدن/اضافه نمودن يادداشت (Notes) به اسناد يا آیتم لیست\t186\r\nتغيير مرتب سازي و فيلتر گذاري در لیست و کتابخانه\t187\r\nتغيير نما يا View در لیست‌ها و کتابخانه‌ها\t188\r\nنماي جدول داده يا DataSheet View\t189\r\nاستفاده از نماي جدول داده يا DataSheet View\t190\r\nاستفاده از هشدار يا Alert\t191\r\nتغيير يا حذف هشدار\t193\r\nباز نمودن لیست در Outlook\t195\r\nباز نمودن کتابخانه در Outlook\t196\r\nفصل ششم: ايجاد نماها و جستجو در شيرپوينت\t197\r\nايجاد نماي عمومي يا خصوصي براي لیست يا کتابخانه\t197\r\nتعريف ستون‌هاي نما\t203\r\nترتيب ستون‌ها در نما\t205\r\nتعيين نحوه مرتب سازي يا Sort اقلام در نما\t206\r\nتعيين نحوه Filtering يا فيلتر گذاري اقلام در نما\t207\r\nتعريف نحوه Group By يا گروه بندي اقلام در نما\t208\r\nتعريف Totals يا سرجمع در نما\t209\r\nتعريف Style يا سبک نما\t210\r\nتعيين نحوه نمايش پوشه در نما\t210\r\nمحدود نمودن تعداد اقلام قابل نمايش در صفحات نما\t211\r\nفعال و غير فعال نمودن امکان انتخاب (checkboxe) در نما\t212\r\nايجاد نماهاي موبايل (Mobile)\t212\r\nويرايش نما\t213\r\nحذف نما\t214\r\nجستجوي اسناد و اقلام لیست\t214\r\nجستجو در شيرپوينت\t215\r\nگزينه‌هاي جستجو در شيرپوينت\t216\r\nاستفاده از مرکز جستجو\t216\r\nاستفاده از جستجوي پيشرفته در شيرپوينت\t218\r\nجستجوي افراد يا People\t219\r\nمديريت جستجوي سايت و امکان دسترسي آفلاين\t220\r\nتنظيم ستون‌هاي قابل جستجو\t221\r\nهشدارهاي جستجو\t221\r\nفصل هفتم: مديريت امنيت در شيرپوينت\t223\r\nامنيت سايت\t223\r\nدسترسي به صفحه مديريت امنيت سايت\t224\r\nدسترسي به صفحه تنظيمات کاربران و گروه‌هاي کاربري\t224\r\nبررسي حقوق دسترسي کاربر يا گروه در سايت\t225\r\nتخصيص حقوق دسترسي به کاربر در سايت\t225\r\nتغيير مجوزهاي کاربران يا گروه‌هاي شيرپوينت در سايت\t228\r\nقطع وراثت يا Inheriting\t229\r\nايجاد و ويرايش تنظيمات گروه‌هاي شيرپوينت براي سايت\t230\r\nايجاد سطوح دسترسي در سايت\t233\r\nدسترسي بي نام به سايت\t234\r\nبررسي حقوق دسترسي تنظيم شده فايل يا آیتم\t234\r\nبررسي حقوق دسترسي تنظيم شده در لیست‌ها و کتابخانه‌ها\t235\r\nاعطاي حقوق دسترسي به فايل يا مورد لیست\t236\r\nفصل هشتم: صفحات يا Pages\t239\r\nايجاد صفحه جديد\t239\r\nتفاوت بين انواع مختلف صفحه\t239\r\nايجاد يک صفحه ويکي يا Wiki Page\t241\r\nايجاد يک صفحه وب پارت يا Web Part Page\t242\r\nايجاد يک صفحه انتشار يا Publishing Page\t243\r\nويرايش خواص صفحه\t244\r\nتغيير چيدمان صفحات انتشاري\t247\r\nويرايش محتواي صفحه\t247\r\nاستفاده از کنترل ويرايشگر متن در صفحه\t249\r\nاضافه نمودن پيوند يا Hyperlink\t249\r\nويرايش و اضافه نمودن تصاوير\t251\r\nاضافه و ويرايش نمودن جدول\t252\r\nدستورنحو ويکي براي پيوند محتواي موجود و ايجاد صفحه\t253\r\nاستفاده از کنترل ويرايش تصوير در صفحه\t255\r\nاضافه نمودن وب پارت\t256\r\nاستفاده از وب پارت‌هاي موجود يا Built-In\t257\r\nويرايش وب پارت\t263\r\nاستفاده مجدد از وب پارت (Export/Import)\t265\r\nانتشار صفحه\t266\r\nلغو تحويل گرفتن صفحه\t267\r\nمقايسه نگارش‌هاي صفحه\t267\r\nفعال نمودن قابليت انتشار در سايت شيرپوينت\t268\r\nفصل نهم: ايجاد زيرسايت\t271\r\nايجاد زير سايت\t271\r\nايجاد سايت کارگروه يا Team Site\t273\r\nايجاد سايت ويکي سازماني يا Enterprise Wiki Site در شيرپوينت\t274\r\nايجاد سايت بلاگ يا Blog Site\t276\r\nايجاد سايت پروژه يا Project Site\t277\r\nايجاد سايت انجمن يا Community Site\t278\r\nايجاد سايت مرکز اسناد يا Document Center Site\t279\r\nايجاد سايت مرکز سوابق يا Records Center Site\t282\r\nايجاد سايت مرکز هوش تجاري يا Business Intelligence Center\t284\r\nحذف سايت\t285\r\nمديريت الگو‌هاي سايت\t286\r\nفعال، غير فعال و مديريت الگو‌هاي سايت\t288\r\nاستفاده از گزارشات مصرف\t289\r\nمشاهده سلسله مراتب سايت\t293\r\nمديريت امکانات مجموعه سايت و سايت\t293\r\nنمونه‌ي پيشنهادي زيرسايت فضاي کاري پروژه\t294\r\nمحتواي گزارشات\t295\r\nمحتواهاي Lookup يا پايه‌ي جستجو\t295\r\nمحتواي مشخصات پروژه (موردي)\t296\r\nمحتواي مدارک پروژه (موردي)\t297\r\nمحتواي تصاوير طي دوره (موردي)\t297\r\nمحتواي خلاصه صورت وضعيت (ماهيانه يا دوره‌اي)\t297\r\nمحتواي هزينه دوره (موردي)\t298\r\nمحتواي لیست مقادير پيشرفت دوره (روزانه، هفتگي، ماهيانه يا دوره‌اي)\t298\r\nمحتواي شرح مشکلات (روزانه)\t298\r\nمحتواي شرح عمليات (روزانه)\t298\r\nمحتواي ارتباطات (موردي)\t299\r\nمحتواي جلسات (موردي)\t299\r\nمحتواي بازديدها (موردي)\t299\r\nمحتواي وضعيت کارگاه (روزانه)\t299\r\nمحتواي نامه‌هاي وارده (موردي)\t300\r\nمحتواي نامه‌هاي صادره (موردي)\t300\r\nمحتواي کارکرد احجام (روزانه)\t300\r\nمحتواي کارکرد نيروي انساني (روزانه)\t300\r\nمحتواي کارکرد ماشين‌آلات (روزانه)\t301\r\nمحتواي کارخانه بتن (بچينگ) (روزانه)\t301\r\nمحتواي کارکرد مصالح (روزانه)\t301\r\nمحتواي درخواست (موردي)\t301\r\nمحتواي کارکرد آزمايشات (روزانه)\t302\r\nمحتواي ايمني (موردي)\t302\r\nمحتواي کارکرد پيمانکاران جز (روزانه)\t302\r\nمحتواي ادعا و تاخيرات (موردي)\t302\r\nمحتواي راندمان‌هاي کاري (دوره‌اي)\t303\r\nمحتواي ترنسميتال (موردي)\t303\r\nمحتواي احجام قراردادي و نقشه‌ها (موردي)\t303\r\nفصل دهم: راه حل‌هاي گزارش گيري، داشبورد و هوش تجاري\t306\r\nبررسي گزارش گيري و داشبورد\t306\r\nهوش تجاري يا Business Intelligence چيست؟\t307\r\nچالش‌هاي گزارش گيري\t308\r\nنيازهاي گزارش گيري\t308\r\nراه حل‌هاي گزارش گيري و داشبورد شيرپوينت\t309\r\nنيازهاي داشبورد کارکرد پروژه\t309\r\nاجزاي داشبورد کارکرد پروژه\t309\r\nتعريف فرايند داشبورد\t310\r\nچيدمان محيط شيرپوينت\t310\r\nايجاد و پيکربندي سايت داشبورد کارکرد پروژه\t311\r\nدرج سرويس اکسل در صفحات شيرپوينت\t314\r\nنصب SQL Server 2016 Power Pivot and Power View در شيرپوينت 2016\t316\r\nبررسي نصب ويژگي Power Pivot در شيرپوينت\t321\r\nکاربرد سرويس اکسل يا Excel Services\t322\r\nاضافه نمودن وب پارت نمودار به شيرپوينت 2016\t326\r\nکاربرد سرويس اکسل به همراه بانک اطلاعاتي خارجي\t329\r\nسايت هوش تجاري يا Business Intelligence\t334\r\nساخت OLAP Cube با SSAS جهت استفاده در سرويس اکسل\t335\r\nکاربرد افزونه Power Pivot جهت استفاده در سرويس اکسل\t344\r\nکاربرد مقادير و شاخص‌هاي کليدي عملکرد در Power Pivot\t351\r\nطراحي داشبورد با PerformancePoint Dashboard Designer\t354\r\nفصل يازدهم: فرايندهاي متوالي در شيرپوينت\t362\r\nثبت وضعيت فرايندهاي متوالي در پورتال\t362\r\nقدم‌هاي مورد نياز براي شروع کار\t365\r\nايجاد سايت تامين کالاهاي راهبردي\t366\r\nتعريف کاربران مورد نياز با حقوق دسترسي مناسب\t366\r\nايجاد لیست‌هاي پايه مورد نياز\t371\r\nايجاد لیست‌هاي کاري مورد نياز\t373\r\nساير تنظيمات و طراحي نماهاي مورد نياز\t375\r\nدرج اطلاعات پايه و کاري\t379\r\nتهيه گزارش\t385\r\nBCS يا سرويس‌هاي اتصال تجاري\t389\r\nفصل دوازدهم: مايکروسافت پروجکت سرور\t400\r\nابزار مديريت پروژه\t400\r\nمعرفي پروجکت سرور يا Project Server\t401\r\nنگارش‌هاي پروجکت سرور\t402\r\nچرخه حيات ارتباطات پروژه\t403\r\nتفکري خارج از پروژه\t405\r\nمواجه با چالش‌هاي مديريت پروژه\t406\r\nچرا EPM شکست مي‌خورد؟\t407\r\nمعادلات عدم موفقيت\t408\r\nاقيانوس جوشان\t408\r\nمديريت يک پروژه بزرگ\t409\r\nبحران ناشي از اضافه بار روش شناسي\t410\r\nخدمت‌رساني مانند بوفه فناوري\t411\r\nآماده نمودن راهبردهاي پياده سازي موفق EPM\t411\r\nروش طراحي\t412\r\nچرخه حيات\t412\r\nمرحله شناخت\t413\r\nشناخت عمومي‌ پروژه‌ها\t414\r\nتعريف و توسعه الگوي چرخه حيات محصول\t415\r\nتعريف و توسعه يكپارچگي و محدوده پروژه‌ها\t416\r\nتهيه و توسعه ساختار شكست كار (PCWBS, FWBS):\t421\r\nشناخت عمومي‌سازمان\t422\r\nطراحي و تلفيق فرايندهاي شناسايي شده و تصويب طرح\t424\r\nجدول فرايند- واحد سازماني (OFM)\t425\r\nجدول توزيع اطلاعات در سازمان (DDM)\t427\r\nجدول مسئوليت ارتباط (CRM)\t427\r\nجدول اقلام قابل تحويل- فرايند\t428\r\nجدول اطلاعات- اسناد (DIM)\t429\r\nمرحله پياده سازي\t429\r\nمرحله توسعه\t430\r\nدرک فرايند پياده سازي\t430\r\nتعريف پياده سازي و کارگروه آن\t431\r\nدرک نقش تحليل‌گر (طراح)\t432\r\nدرک نقش‌هاي فني\t433\r\nتکميل کارگروه\t434\r\nمديريت مرحله شناخت (اکتشاف)\t436\r\nخلاصه‌اي از مشارکت کنندگان در مرحله شناخت\t436\r\nاجزاي کليدي شناخت\t437\r\nساير ورودي‌هاي با ارزش در شناخت\t437\r\nقدم‌هاي بعدي شناخت\t439\r\nتعيين نمونه اوليه پياده سازي\t440\r\nپيوندها، چالش‌ها و استثنائات\t441\r\nايجاد لیست قابل تغيير نيازها\t442\r\nمعرفي نيازها و الگوهاي مشخصات\t442\r\nمديريت مرحله طراحي\t443\r\nفصل سيزدهم: مستند سازي فرايند پياده سازي EPM\t444\r\nالگويي براي مستند سازي فرايند پياده سازي EPM\t444\r\nسند پياده سازي EPM\t444\r\nهسته مرکزي الزامات\t447\r\nفرايند توسعه اهداف و نيازها\t447\r\nمحدوده پياده سازي\t447\r\nتعريف پروژه\t447\r\nسازمان پرتفوليو\t447\r\nتعاريف فيلدهاي کليدي پرتفوليو\t448\r\nبخش‌هاي سازماني\t448\r\nانواع پروژه\t449\r\nمحرک‌هاي تجاري\t449\r\nسازمان پروژه\t449\r\nگزينه‌ها و رويه‌هاي پيگيري پروژه\t450\r\nفيلترهاي سفارشي پروژه\t451\r\nجداول سفارشي پروژه\t452\r\nگروه ‌بندي سفارشي پروژه\t452\r\nنماهاي سفارشي پروژه\t452\r\nپيمانه‌ها يا Moduleهاي سفارشي پروژه\t452\r\nنقشه‌هاي سفارشي پروژه\t452\r\nگزارشات سفارشي پروژه\t452\r\nالگوهاي پروژه\t452\r\nسفارشي سازي کتابخانه‌ها\t452\r\nسفارشي سازي مشکلات و مسائل يا Issues\t452\r\nسفارشي سازي ريسک\t453\r\nاشکال يا Formatهاي سفارشي نمودار گانت PWA\t453\r\nاشکال يا Formatهاي سفارشي گروه‌ بندي PWA\t453\r\nنماهاي PWA\t453\r\nسازمان وظايف\t453\r\nسازمان منابع\t454\r\nتقويم‌ها و زمان‌هاي کاري\t454\r\nتعطيلات شرکت\t454\r\nنيازهاي امنيتي\t454\r\nنيازهاي آموزشي\t455\r\nاطلاعات طراحي سامانه\t455\r\nاطلاعات کسب شده (پروجکت سرور)\t455\r\nاطلاعات کسب شده (آموزش پروجکت سرور)\t455\r\nتعريف فيلدهاي سفارشي مجموعه سازمان\t456\r\nسطح پروژه\t456\r\nسطح منبع\t456\r\nسطح وظيفه\t456\r\nپيکربندي سرويس‌هاي شيرپوينت (پروجکت سرور)\t456\r\nافزايش ارتباطات و محتويات صفحه اصلي\t456\r\nاطلاعات وب سايت\t457\r\nپروجکت سرور URLS\t457\r\nاطلاعات حساب‌هاي کاربري برنامه‌هاي کاربردي\t457\r\nنيازهاي پيکربندي سرور\t458\r\nهسته مرکزي الزامات نهفته در مرحله شناخت\t458\r\nتعريف سازمان پرتفوليو\t459\r\nتعريف سازمان پروژه\t460\r\nتعريف سازمان فعاليت‌ها يا Tasks\t461\r\nتعريف سازمان منابع\t461\r\nتعريف تقويم‌ها و زمان‌هاي کاري\t462\r\nتعريف تعطيلات شرکت\t462\r\nتعريف نيازهاي امنيتي\t463\r\nتعريف نيازهاي آموزشي\t463\r\nمديريت مرحله طراحي\t464\r\nمديريت مرحله پياده سازي\t468\r\nفصل چهاردهم: PWA و فيلدهاي فراداده‌اي\t470\r\nابزارهاي پيکربندي\t470\r\nواسط پروجکت سرور يا Project Server Interface (PSI)\t470\r\nورود بهPWAاز ايستگاه کاري ديگر\t472\r\nاستفاده از منوي دسترسي سريع يا Quick Launch\t472\r\nصفحات PWA\t472\r\nاستفاده از جدول داده يا Data Grid\t475\r\nچاپ اطلاعات جدول داده يا Data Grid\t477\r\nارسال يا Export جدول داده‌ها يا Data Grid به اکسل\t477\r\nاستفاده از واسط تنظيمات PWA يا PWA Settings\t478\r\nدرک معماري فراداده پروجکت سرور\t479\r\nتعريف بخش‌هاي سازمانيا Departments\t480\r\nتعريف انواع پروژهيا Project Types\t481\r\nفعالي سازي منوي راهبرد يا Strategy در Quick Launch\t481\r\nتعريف محرک‌هاي تجاري يا Business Drivers\t482\r\nکار با فيلدهاي سفارشي سازمان و جداول مرجع\t482\r\nتعريف انواع فيلدهاي موسسه يا Enterprise Field Types\t483\r\nتعريف فيلدهاي پيش ساخته يا Built-In Fields و جداول مرجع يا lookup Tables\t483\r\nويرايش جداول مرجع پيش ساخته يا Built-In Lookup Tables\t485\r\nويرايش جدول مرجع Cost Type\t489\r\nويرايش جدول مرجع Health\t489\r\nويرايش جدول مرجع ساختار شکست منابع يا RBS\t490\r\nايجاد جدول مرجع Team Names\t491\r\nايجاد جدول مرجع جديد\t493\r\nويرايش يک جدول مرجع سفارشي\t494\r\nايجاد فيلدهاي سفارشي\t495\r\nايجاد فيلدهاي اطلاعاتي آزاد سفارشي\t495\r\nدرج اجباري مقادير فيلدها\t497\r\nايجاد فيلد سفارشي با جدول مرجع\t498\r\nويرايش فيلدهاي Project Department و Resource Department پيش ساخته\t502\r\nايجاد فيلد سفارشي با معادله\t502\r\nشناسايي انواع فيلد با معادلات\t504\r\nايجاد معادله با استفاده از PWA\t505\r\nايجاد معادله با استفاده از مايکروسافت پروژه\t509\r\nوارد نمودن فيلد محلي به عنوان فيلد سفارشي سازمان\t516\r\nنمايش نشان‌هاي تصويري در فيلدهاي سفارشي\t517\r\nايجاد نشان‌هاي تصويري با استفاده از PWA\t517\r\nايجاد نشان‌هاي تصويري با استفاده از مايکروسافت پروژه\t520\r\nشناسايي ارتباط بين معادلات و نشان‌هاي تصويري\t522\r\nحذف فيلد سفارشي يا جدول مرجع\t523\r\nشناسايي تقويم‌هاي سازماني\t523\r\nتنظيم تعطيلات سازمان\t524\r\nتنظيم زمان بندي روزهاي کاري\t525\r\nSynchronizing يا همگاه سازي زمان کاري با گزينه‌هاي پروژه\t527\r\nايجاد يک تقويم پايه جديد\t528\r\nوارد نمودن تقويم پايه از يک پروژه\t528\r\nفصل پانزدهم: مديريت پرتفوليوي پروژه\t531\r\nمديريت پرتفوليو در مايکروسافت پروجکت سرور (PPM)\t531\r\nمديريت چرخه حيات\t534\r\nايجاد جريان کاري چرخه حيات\t534\r\nطراحي جريان کاري\t535\r\nايجاد جريان کاري\t539\r\nآزمايش جريان کاري\t553\r\nانتخاب و تحليل پرتفوليو\t557\r\nبهينه سازي پرتفوليو و برنامه ريزي ظرفيت\t559\r\nتعريف و اولويت بندي راهبردهاي سازمان\t560\r\nتجزيه و تحليل هزينه در پرتفوليو\t565\r\nتجزيه و تحليل منابع در پرتفوليو\t573\r\nفصل شانزدهم: مديريت منابع و پيکربندي PWA\t579\r\nمرکز منابع سازماني\t579\r\nمنابع محلي و سازماني\t580\r\nانواع منابع سازماني\t580\r\nکار با جداول داده يا Data Gridهاي مرکز منابع\t581\r\nاضافه نمودن منابع با استفاده از مايکروسافت پروژه\t584\r\nايجاد منابع غيرکاري يا None-Work\t588\r\nايجاد مواد و مصالح يا Material\t588\r\nايجاد منابع عمومي يا Generic\t588\r\nايجاد منابع هزينه‌اي يا Cost\t589\r\nايجاد منابع کارگروهي يا Team\t591\r\nويرايش منابع با استفاده از MSP\t592\r\nاضافه نمودن منابع از طريق مرکز منابع يا Resource Center\t593\r\nويرايش منابع\t596\r\nويرايش انبوه يا Bulk Edit\t596\r\nويرايش انبوه تک به تک يا Individually Edit\t597\r\nاضافه نمودن منابع از طريق همگاهي با اکتيو دايرکتوري\t598\r\nورود يا Import منابع\t600\r\nتنظيم عملکردهاي سطح بالا\t601\r\nنگارش مايکروسافت پروژه يا MSP\t602\r\nتعريف تنظيمات سازماني يا Enterprise Settings\t603\r\nتعريف تنظيمات مبلغ يا Currency\t604\r\nتعريف تنظيمات ظرفيت منابع يا Resource Capacity\t606\r\nتعريف نحوه محاسبه کار تمام وقت\t607\r\nتعريف تنظيمات سبک يا Mode فعاليت\t607\r\nتعريف تنظيم رايانامه‌هاي اعلان يا Notification\t607\r\nتنظيمات OLAP Cube\t608\r\nپيکربندي بانک اطلاعاتي OLAP\t612\r\nتنظيم منوي دسترسي سريع يا Quick Launch\t615\r\nفصل هفدهم: پيکربندي پيگيري فعاليت، زمان و امنيت\t617\r\nاهميت فرايند پيگيري\t617\r\nتعريف دوره‌هاي مالي سازمان\t618\r\nتعريف دوره‌هاي زمان گزارش گيري\t619\r\nپيکربندي برگه‌هاي زماني\t621\r\nپيکربندي زمان‌هاي اداري يا Administrative Time\t624\r\nتنظيمات روش پيگيري فعاليت\t625\r\nتنظيم صفحه برگه زماني يا Timesheet\t629\r\nسفارشي سازي صفحه Tasks\t631\r\nمديريت برگه‌هاي زماني\t632\r\nامنيت در پروجکت سرور\t633\r\nمنبع در مقابل کاربر\t634\r\nمديريت حساب‌هاي کاربري\t635\r\nايجاد حساب کاربري\t635\r\nويرايش اطلاعات کاربر\t636\r\nکنترل امنيت با استفاده از گروه‌ها و طبقات\t636\r\nتعريف گروه‌هاي پيش ساخته\t638\r\nتعريف طبقات يا Categoryهاي پيش ساخته\t641\r\nحقوق دسترسي يا Permissions\t644\r\nمديريت حقوق دسترسي از طريق گروه‌ها\t645\r\nمديريت حقوق دسترسي از طريق طبقه‌ها\t647\r\nمديريت الگوهاي امنيتي يا Security Template\t649\r\nمديريت همگاه سازي با اکتيو دايرکتوري\t652\r\nفصل هجدهم: محيط پروژه و نماها\t654\r\nمحيط پروژه\t654\r\nورود يا Import پروژه‌ها و الگوهاي موجود غير سازماني\t654\r\nانتشار يا Publish پروژه وارد شده\t658\r\nتنظيمات ايجاد سايت پروژه يا Project Site Provision\t659\r\nتغيير مالک پروژه و مدير وضعيت\t662\r\nنما چيست؟\t664\r\nايجاد شکل‌ها يا Formats نمودار گانت\t665\r\nايجاد گروه بندي\t667\r\nمديريت نماها\t669\r\nايجاد نماي سفارشي Project\t671\r\nايجاد نماي سفارشي Project Center\t673\r\nايجاد نماي سفارشي Resource Assignments\t673\r\nايجاد نماي سفارشي Resource Center\t675\r\nويرايش نماهاي My Work\t677\r\nويرايش نماهاي Team Tasks\t678\r\nکاربرد Team Task\t679\r\nايجاد نماهاي Team Builder\t682\r\nويرايش نماهاي Timesheet\t684\r\nايجاد نماهاي Portfolio Analyses\t685\r\nايجاد نماهاي Portfolio Analysis Project Selection\t686\r\nفصل نوزدهم: مديريت سايت‌هاي پروژه\t688\r\nسايت‌هاي پروژه\t688\r\nدرک الگوي سايت‌هاي پروژه\t689\r\nبروز رساني کلي يا Bulk سايت‌هاي پروژه\t689\r\nمديريت فراداده لیست و کتابخانه\t691\r\nتنظيم ارزش‌گذاري يا Rating اقلام در شيرپوينت\t692\r\nتنظيم مخاطب يا Audience اقلام در شيرپوينت\t693\r\nايجاد و اعمال سياستهاي مديريت اطلاعات\t696\r\nسياست براي انواع محتوا در سطح مجموعه سايت\t696\r\nسياست براي محتواي سايت\t698\r\nسياست براي يک لیست يا کتابخانه يا پوشه\t699\r\nاضافه نمودن مراحل نگهداري يا Add retention stage\t700\r\nفعال سازي وقايع نگاري، بارکد و برچسب سياست\t701\r\nپياده سازي مديريت بايگاني\t703\r\nارسال اقلام به مرکز اسناد\t707\r\nايجاد الگوي جديد سايت پروژه\t711\r\nفصل بيستم: گزارش گيري و BI در PWA\t718\r\nبررسي اجمالي گزارش گيري و هوش تجاري\t718\r\nبررسي معماري گزارش گيري\t721\r\nبررسي گزارشات مايکروسافت اکسل\t723\r\nايجاد فايل‌هاي گزارش يا اتصال تحت اکسل\t726\r\nآیتم قابل تحويل يا Deliverable\t729\r\nگزارش تحويل شدني‌هاي اکسل در PWA\t733\r\nنمونه گزارش داشبورد در پروجکت سرور\t734\r\nفصل بيست و يکم: مثال عملي PWA\t740\r\nشرح پروژه نمونه\t740\r\nورود يا Import پروژه به محيط PWA\t741\r\nورود پروژه به PWA\t742\r\nايجاد مباني پيشرفت بر اساس اقلام کاري\t745\r\nايجاد مباني پيشرفت بر اساس هزينه فعاليت\t746\r\nپيشرفت واقعي پروژه\t749\r\nترسيم نمودار پيشرفت يا SCurve پروژه\t755\r\nتهيه گزارش دستور کار يا Work Order هفتگي\t759\r\nفصل بيست و دوم: ناگفته‌ها\t762\r\nتنظيمات شخصي در PWA\t762\r\nصفحه مديريت کارهاي در صف يا Manage Queue Jobs\t766\r\nحذف اشياي سازماني\t766\r\nاعمال Check In اشياي سازماني\t767\r\nصفحه تغيير يا شروع مجدد جريان‌هاي کاري\t768\r\nبررسي محتواي ذخيره سازي\t769\r\nتهيه و بازخواني پشتوانه در PWA\t770\r\nسطل بازيافت يا Recycle Bin\t771\r\nپيکربندي سطل بازيافت\t773\r\nتهيه و بازخواني پشتوانه در شيرپوينت 2016\t774\r\nتهيه پشتوانه از مجموعه شيرپوينت يا Farm Backup\t775\r\nتهيه پشتوانه از اجزاي شيرپوينت يا Granular Backup\t778\r\nصادر نمودن سايت‌ها، لیست‌ها و کتابخانه‌ها\t779\r\nبازخواني يا Restore پشتوانه‌ها در شيرپوينت\t781\r\nمتمرکز يا Focus نمودن صفحات در شيرپوينت\t784\r\nهمگاه سازي يا Sync کتابخانه‌هاي شيرپوينت\t785\r\nسايت My Site\t787\r\nپيوست يک\t792\r\nنصب Hyper-V در ويندوز 10 نگارش Pro نسخه 1709\t792
شابک 978-600-8201-36-6
قطع وزیری
گروه سنی همه سنین
موضوع شبکه های کامپیوتر
ناشر پندار پارس
نوع جلد شومیز
نوع کاغذ تحریر
نویسنده اسماعیل یزدانی
وزن 1200 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه